Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 5
Pedagog z wieloletnim doświadczeniem, prowadzi diagnozy we wszystkich działach poradnictwa. Terapeuta RSA i EEG Biofeedback. Szkoli rady pedagogiczne w zakresie konstruowania programów wychowawczo-profilaktycznych i oceniania kształtującego. Prowadzi zajęcia warsztatowe "Szkoła dla Rodziców i Wychowawców"oraz Trening Umiejętności Społecznych.
Wicedyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 5
Pedagog specjalny, zajmuje się: diagnozą trudności w nauce dzieci w wieku szkolnym i młodzieży oraz doradztwem edukacyjno-zawodowym w tym działaniami skierowanymi do osób niepełnosprawnych. Posiada doświadczenia w pracy z dziećmi zagrożonymi niedostosowaniem społecznym. Jest terapeutą metodą Warnkego, przewodniczy zespołom orzekającym, prowadzi szkolenia dla rad pedagogicznych. Obecnie koordynuje w Poradni sieć współpracy. Współtwórca wrocławskiej koncepcji wspierania psychologiczno-pedagogicznego uczniów zdolnych.
Psycholog z wieloletnim stażem. Prowadzi diagnozę dzieci klas I – III szkół podstawowych oraz realizujących roczne przygotowanie przedszkolne. Od dziesięciu lat konsultuje uczniów ze spektrum autyzmu, prowadzi szkolenia dla rad pedagogicznych dotyczące specyfiki pracy z w/w uczniami. Współprowadzi zajęcia warsztatowe „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców”.
Psycholog i certyfikowany terapeuta SI z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i ich rodzinami. Posiada doświadczenie w pracy z rodzinami obcojęzycznymi, także za granicą.
Psycholog, logopeda, zajmuje się diagnozą i terapią dzieci w wieku od 0 do 6 lat.
Neurologopeda, pedagog, terapeuta EEG - biofeedback II stopnia i RSA - biofeedback. Zajmuje się diagnozą i terapią neurologopedyczną dzieci, w tym dzieci z autyzmem i zespołem Aspergera, niedokształceniem mowy o typie afazji sensoryczno - motorycznej, niepełnosprawnościami sprzężonymi. Prowadzi zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju.
Psycholog. Pracuje z dziećmi i młodzieżą. Prowadzi diagnozę, posiada doświadczenie psychoterapeutyczne.
Pedagog. Zajmuje się diagnozą dzieci w wieku od 0 do 6 lat.
Psycholog z długoletnim stażem pracy, doradca zawodowy, terapeuta EEG - biofeedback II stopnia i RSA - biofeedback. Pracuje z młodzieżą starszą i ich rodzinami. Prowadzi warsztaty z zakresu przeciwdziałania przemocy, komunikacji, szkolenia Rad Pedagogicznych, współpracuje z fundacjami działającymi na rzecz dzieci i ich rodzin w aspekcie wyrównywania szans edukacyjnych.
Pedagog specjalny. Zajmuje się diagnozą dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Prowadzi terapię pedagogiczną dla dzieci z zaburzeniami funkcji percepcyjno – motorycznych, zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie i zaburzeniami rozwoju.
Logopeda oraz specjalista terapii pedagogicznej z wieloletnim stażem pracy. Zajmuje się diagnozą i terapią logopedyczną dzieci w wieku przedszkolnym oraz szkolnym.
Pedagog, psychoterapeuta, zajmuje się diagnozą przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 7-9 lat
Pedagog, terapeuta pedagogiczny, mediator.Posiada doświadczenie w pracy edukacyjnej z dziećmi i młodzieżą, w tym w prowadzeniu zajęć z uczniami przejawiającymi trudności edukacyjne, również natury dyslektycznej.Zajmuje się diagnostyką pedagogiczną określającą przyczyny trudności w nauce u uczniów klas starszych szkoły podstawowej i ponadpodstawowej.
Psycholog, dyplomowana psychoterapeutka, z ponad 10-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Pracowała m.in. jako psycholog szkolny oraz odbyła staże kliniczne na Oddziałach Psychiatrycznych dla Dzieci i Młodzieży. W Poradni diagnozuje problemy szkolne i emocjonalne dzieci i młodzieży oraz wspiera rodziców w trudnościach wychowawczych. Prowadzi także zajęcia psychoedukacyjne w szkołach. .
Pedagog, terapeuta Metodą Warnkego, zajmuje się diagnozą przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 7-9 lat .
Psycholog, trenerka umiejętności społecznych. W Poradni zajmuje się diagnozą i wsparciem dzieci w młodszym wieku szkolnym (klasy I-III).
Pedagog. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci w młodszym wieku szkolnym (klasy I-III).