badania przesiewowe dzieci przedszkolnych pod kątem osiągania dojrzałości szkolnej,
badania uczniów rozpoczynających naukę w szkole podstawowej pod kątem ryzyka dysleksji,
badania przesiewowe pod kątem wad wymowy,
badania przesiewowe uczniów klas IV i V pod kątem dysleksji.
badania psychologiczne,
badania pedagogiczne,
badania logopedyczne.
na podstawie przeprowadzonych badań lub analizy sytuacji dziecka i rodziny.
dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie lub zagrożonych niedostosowaniem społecznym,
ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się,
zaburzeniami w komunikacji językowej,
z chorobami przewlekłymi,
zagrożonych uzależnieniami,
z trudnościami adaptacyjnymi,
szczególnie uzdolnionych,
wspieranie rodzin wychowujących dzieci niepełnosprawne,
wspieranie rodzin wielodzietnych.
pomoc młodzieży w wyborze kierunku kształcenia i zawodu oraz planowaniu kariery zawodowej.
orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego z uwagi na niepełnosprawności różnego typu (w tym dla uczniów z autyzmem) oraz niedostosowanie społeczne,
orzeczenia o potrzebie nauczania indywidualnego,
opinie o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju,
opinie dotyczące objęcia pomocą psychologiczno - pedagogiczną w przedszkolach i szkołach, dostosowania wymagań do dysfunkcji, dostosowania warunków na egzaminach i sprawdzianie, udzielenia zezwolenia na indywidualny program lub tok nauki i in.
terapia psychologiczna,
terapia pedagogiczna,
terapia logopedyczna,
terapia EEG- biofeedback,
wczesne wspomaganie rozwoju,
terapia rodzin.
„Szkoła dla rodziców”,
psychoedukacja rodziców (prelekcje, indywidualne konsultacje),
szkolenia, warsztaty dla nauczycieli,
indywidualne konsultacje z nauczycielami i wychowawcami na terenie placówek,
zajęcia warsztatowe dla uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych ułatwiające wybór zawodu,
warsztaty dla uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych rozwijające umiejętności interpersonalne oraz sposoby radzenia sobie z agresją,
warsztaty dla uczniów gimnazjów dotyczące technik skutecznego uczenia się.
w rozpoznawaniu u uczniów specyficznych trudności w uczeniu się,
w organizowaniu i udzielaniu pomocy psychologiczno pedagogicznej,
w rozwiązywaniu problemów dydaktyczno- wychowawczych.